نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

ماجرای بازگشت محمد حسین کنعانی زادگان به تیم ملی چیست؟

  • کد خبر: ۱۰۲۶۷۵
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
  • ۱
ماجرای بازگشت محمد حسین کنعانی زادگان به تیم ملی چیست؟
اسامی ملی‌پوشان فوتبال ایران برای بازی با کره جنوبی و لبنان از سوی اسکوچیچ اعلام شده و جالب توجه اینکه محمد حسین کنعانی زادگان نیز در لیست حضور دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اسامی بازیکنان تیم ملی برای دو بازی آتی درحالی از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شده است که بعد از صعود تیم ملی گفته شد نام محمد حسین کنعانی زادگان از لیست تیم ملی حذف خواهد شد. چندی قبل به دلیل حاشیه‌هایی که درجریان اردوی تیم ملی به وجود آمده بود، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نام کنعانی زادگان را از تیم ملی حذف کرد. گفته شد که این بازیکن دو بازی از حضور در تیم ملی محروم خواهد شد اما درکمال تعجب این بازیکن دوباره به تیم ملی دعوت شده و قرار است برای تیم ملی در بازی‌های آتی به میدان برود.

اینکه چرا کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال درباره صدور مجوز حضور این بازیکن در بازی‌های رسمی توضیحی نمی‌دهد مشخص نیست. شگفتا که کمیته اخلاق اعلام کرده محرومیت کنعانی زادگان در بازی‌های دوستانه اعمال خواهد شد درحالی که پیش تر گفته شده بود کنعانی زادگان از دو بازیکن مقابل کره و لبنان محروم است.

این درحالی است که تیم ملی با حضور ١٣ بازیکن حاضر در تهران روز شنبه ٢٨ اسفند تهران را به مقصد سئول ترک مى کند.
همچنین ١٥ لژیونر در پایان بازى هاى باشگاهى از کشورهاى مختلف جهان مستقیما راهى کره جنوبى خواهند شد و به اردوى تیم ملى ملحق مى شوند.
شاگردان اسکوچیچ چهارم فروردین در سئول به مصاف تیم میزبان خواهند رفت و نهم فروردین در آخرین مسابقه این مرحله در مشهد مقدس برابر لبنان قرار مى گیرند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
یعین هر غلطی خواستید کنین جایگاه و شان تیم ملی رو هم به گند بکشید ولی بدون پرداخت بهاش برگردید خوب دارید الگو سازی میکنین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->